Ocak 12, 2007

emir kipi

bırak kalsın böyle, dağılsın her yer içim gibi.
güneş doğmasın hiç, gece bitmesin.
tut ellerimi ve asla bırakma.
bırakırsan düşerim.
dizlerim kanıyor zaten, elim kolum çizik, bere...
ağlaması kesilmiş, hıçkırıkları tükenmemiş bir çocuğum ben.
sana geldim işte al koynuna; sar, sev, ısıt içimi...
bu bir rüyaysa da uyandırma.
gülücükler varken yüzümde yıllar sonra dokunma.
başlamadan bitmesin, bitirme, gitme...
dudaklarımda tadın kalsın, tenimde bahar kokun, yüzümde utancım kalsın kırmızı...
sev beni, koru beni, sakla içinde...
sonunu düşünmeden benimle ol, benim ol....

5 yorum:

karpuzkabugu dedi ki...

sevsinler bizi sevsinler :)

halil dedi ki...

ziyaretiniz için teşekkürler..çok hızlısınız daha yazıyı yeni yayınlamıştım ve düzeltme de yapıyordum ama o da ne? bir yorum;)

sanki öncekilerden çok çekmiş ki, yenisine direk emirlerini söylüyor...ama bu emirlerle yaklaşırsan uzaklaşırlar ona göre;)

Adsız dedi ki...

çok güzell.. cidden çok begendim.. ama gitmeliyim :) son keşfimsin.. arada gelecegm sana..:) kendine dikkat et tamm.. anlattikların gerçek mi yoksa denememi bilmiyorum ama gerçekse bırak daa ne olacagı varsa olsun.. rüzgara karşi yürümek sadece adami hasta ediyor..
ii bak kendine :)
baş baş

cns

yaban tirtili dedi ki...

Karpuzkabuğu: evet, evet sevsinler bizi... :D
Halil: iyi zamanlama diyelim. :)
aslında orda emir değil sadece bir yakarış var.. adının emir kipi olmasının sebebi bambaşka. ;)
Cansu: keşke blogunu kapamasaydın.:( sık sık gel de güzel yorumlarınla renklendir burayı.

pesimist koala dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.