Temmuz 07, 2008

çoook zaman sonra.....

bir masal yazsam, bir küçük tırtıl varmış diye başlayan.. koşmaktan yorulmayan bir tırtıl.
tırtılın hayallerini, umutlarını anlatsam sonra. bunların arasına üzüntülerini, kırılan ümitlerini de eklesem. en çok hangisi akılda kalır??

ya da kısa yoldan tırtıl "yaşıyor" desem... herkes gibi...

en çok korktuğu başına geliyor, en çok istediği gerçekleşmiyor.
ama o nefes alıyor. içinde büyüyen boşluğa inat bir şeylerin parçası olmaya, birileri için değerli olmaya gayret ediyor.
yüzü gülüyor, içi sızlıyor. gözyaşlarını akıtmıyor artık. hissizleşiyor belki de.
sonra bir gün bir bakıyor çok ama çok mutlu. yüzüne ışıkla bakan bir çift göz var karşısında. hevesleniyor, neşeleniyor...

dedim ya tırtıl yaşıyor...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Tırtılım yaşadıklarını ne de güzel anlatmışsın.

Sen benim için çok değerlisin bunu her daim bilmelisin.

sevgiler

ashkar dedi ki...

ne zaman kelebek olur ki? :)

๑ ★ prettyinpink ★ ๑ dedi ki...

kelebek olmasın tırtıl bence hiç.. tırtıl olarak kalsın bu olanca samimiyeti ve sevimliligiyle.. omrume omur katsın, ben de onunkine katayım.. =)

karpuzkabugu dedi ki...

tırtılımın yaşamaya devam etmesine çok sevindim.:)
onu çok özlemiştim.bu gece rüyamda gördüm onu.benim için önemli olan bir günde yanımdaydı.onun da orada oluşuna seviniyordum.:)
hoşgeldin yeniden ..:)

yaban tirtili dedi ki...

hepinize çook teşekkür ederim. aklınızda, kalbinizde bir yer sahibi olduğumu bilmek beni çok mutlu etti. iyi ki varsınız..

@Çilek : canım benim sen de benim için çook değerlisin. bunu hiç unutma olur mu??

@ashkar :tırtıl kelebek olmayacak. kozasından arada başını çıkartıp korkuyla etrafı seyredecek, sonra gerçeklerden kaçıp korunaklı kozasına geri dönecek..

@pretty : ömrüme ömür, sevincime sevinç kattığın, hayatta iyi yürekli, sevgi dolu insanlar var dedirttiğin için teşekkürler. sevgiyle, ilgiyle takip ediliyorsun.

@karpuzkabuğu : canımmmm emin ol sen de çoook özlendin. gerçek hayatta da o önemli günde yanında olmak isterim. haber vermeyi unutma. :)

Adsız dedi ki...

canım hoşgeldin ..
hacca giden tırtıl gibi , gidemesende en azından bu yolda sürünüyorsun :))

uzaklaşma buralardan , güzelliğinin eskidiğini görmeyelim ...