Ekim 06, 2006

dostum...

dostluklar ne de çabuk unutuluyor.
yaşanan onca şey, paylaşılan kahkahalar, gözyaşları...
sağlam sanılan bağlar ne de çabuk kopuyor.
yine de hakkım helal olsun...
yolun açık olsun...

10.08.2006



bazen inanamıyorum olanlara.
hepsi bir rüya ve geçecek diyorum.
ama geçmiyor.
ben sana güvendim.
sen tutmasan da sözünü, ben sana dostum dedim bir kere.
"başkalarına benzeme sakın, hep böyle kal...
hep bana yakın..."
çok uzaksın be çoooook uzak...
özlüyorum seni...
içim acıyor...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hic bir zaman yalniz olmayacaksin!...

yaban tirtili dedi ki...

biliyorum canım...
ama özlüyorum elimde değil..
her çiçeğin kokusu farklı ya...
ondandır herhalde bu hislerim..

Adsız dedi ki...

bazılarını uzaklara göndermek imkansızdır . ne yaparsa yapsınlar , onlar olmak zorundalar hayatında . gördünmü bak , en büyük fırtına bile peşinden uzun sükunet getiriyor... acı bir sesizlik te olsa bu bir zaman sonra ısıtıyor içini insanın, sonra tekrar sarılmayı öğreniyorsun zaten.