Ekim 18, 2006

Neden Yaban Tırtılı??

işte yaban tırtılının hikayesi...


Yaban Tırtılı: ben niye tırtılım?
Yaban Tırtılı: bana neden yaban tırtılım dedin?
bu umudu ayrı tutmak istedim sesinden: bu yaban tırtılları insanlarla iletişim kurmaktan çekinir
bu umudu ayrı tutmak istedim sesinden: kendi dünyaları vardır
bu umudu ayrı tutmak istedim sesinden: diğer tırtıllar
bu umudu ayrı tutmak istedim sesinden: kendilerini kozalarıyla insanlardan soyutlarken
bu umudu ayrı tutmak istedim sesinden: yaban tırtılları bi adım öteye giderek
bu umudu ayrı tutmak istedim sesinden: kozalarını da insanlardan soyutlarlar
bu umudu ayrı tutmak istedim sesinden: kimsenin olmadığı bi yerde kozalarına girerler
Yaban Tırtılı: bitti mi?
bu umudu ayrı tutmak istedim sesinden: bitti canım
Yaban Tırtılı: ben de mi böyleyim?
bu umudu ayrı tutmak istedim sesinden: senin de insanlarla paylaşmaya çekindiğin bi dünyan yok mu
Yaban Tırtılı: var
bu umudu ayrı tutmak istedim sesinden: o zaman sen de bir yaban tırtılısın

2 yorum:

Eray dedi ki...

Eger yaban tırtılları kozalarını insanlardan uzakta örüyorlarsa benimki pluton gezegeninde diyecektim ama saolsunlar onuda gezegenlikten çıkardılar

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Burcu